Orange Polska – Orange Community

orange

Orange Community to program realizowany w Grupie France Telecom. Skierowany jest do wszystkich pracowników. W Polsce wdrożony w grudniu 2009 r. Jego celem jest angażowanie pracowników w przedsięwzięcia społeczno-charytatywne, szczególnie te, które realizuje Fundacja Orange oraz realizowane są w Grupie TP w ramach działań CSR.

bajkowy_pokoj1

Orange Community polega na społecznym udziale pracowników w takich akcjach jak: 

  • Tworzenie Bajkowych Kącików dla dzieci przebywających w szpitalach
  • Prowadzenie zajęć w szkołach o bezpiecznym korzystaniu z Internetu w ramach projektu Edukacja z Internetem
  • Własne projekty dla wybranego ośrodka – często przy okazji szkolenia lub wyjazdu integracyjnego dla zespołu pracowników;
  • Inne akcje społeczne, szczególnie w zakresie ekologii oraz krwiodawstwo

Drugim ważnym elementem programu Orange Community jest organizowanie eventów specjalnych, których celem jest wsparcie jakiejś grupy osób potrzebujących. Oto przykłady:

  • Wystawa i aukcja zdjęć oraz obrazów wykonanych przez pracowników Grupy TP na rzecz dzieci z domu dziecka
  • Wsparcie organizacyjne oraz promocja wśród pracowników (specjalne konkursy, gadżety, udział celebrytów) rajdu rowerowego Masa na Autyzm. Uczestnicy Rajdu manifestują chęć pomocy osobom z autyzmem. Za każdy kilometr, przejechany przez jednego uczestnika rajdu, Fundacja Orange przekazała ponad 5 zł na rzecz osób z autyzmem. Fundusze te przekazano na rozwój wczesnej diagnostyki oraz intensywną terapię osób z autyzmem

masa_na_autyzm_plakat

Orange Community będzie się coraz bardziej rozwijać, docierać do coraz większej rzeszy pracowników wykorzystując coraz nowocześniejsze narzędzia – forum dyskusyjne.

Najnowszym projektem w programie Orange Community jest Klub Krwiodawców złożony z pracowników Grupy TP.