Orange Polska – Badania satysfakcji

orange

Badania satysfakcji prowadzone w GTP od siedmiu lat obejmują wszystkie ważne aspekty działalności TP i Orange na styku z klientem, a ich wyniki oraz wszelkie decyzje podejmowane na ich podstawie mają wpływ na model zarządzania firmą.

Na bazie analizy comiesięcznych badań prowadzonych przez największe renomowane agencje badawcze identyfikujemy przyczyny niezadowolenia klientów, definiujemy obszary do poprawy i kierunki działań, a także wyznaczamy cele satysfakcyjne. Kolejnym krokiem jest realizacja projektów i inicjatyw podnoszących satysfakcję klientów i poprawiających jakość poszczególnych obszarów i procesów w firmie. To właśnie dzięki takim projektom klienci otrzymują coraz lepszą obsługę i ofertę, która odpowiada na ich potrzeby.

Obecnie w Grupie TP prowadzone są trzy rodzaje badań.

  • Barometr I obejmuje całą bazę klientów TP i Orange w zakresie: satysfakcji ogólnej, lojalności, wizerunku, relacji z operatorem, oferty i konkurencyjności firmy, a także jakości technicznej oraz rachunków i płatności.
  • Barometr II obejmuje klientów, którzy w ciągu ostatniego miesiąca mieli kontakt z TP lub Orange w zakresie procesów: sprzedażowych, dostarczania usług, zgłaszania i usuwania usterek oraz rozpatrywania reklamacji, a także kanałów kontaktu takich jak błękitna linia 19393 i 19330.
  • Techbar obejmuje klientów korzystających z takich usług, jak: Neostrada TP, Livebox, Neostrada + IPTV, Neostrada + Satellite TV, VOD, VoIP, Orange Free, Business Everywhere, czy Orange Freedom.