Co to jest dialog?

Dialog z konsumentem to:

 

  • przejrzystość umów
  • unikanie niedomówień, „małej czcionki” – także w reklamach
  • rozpoznanie realnych potrzeb i oczekiwań konsumenta
  • określona, stała jakość produktów i usług
  • konsekwencja we wdrażaniu tego, co jest komunikowane
  • elastyczność i indywidualne podejście do klienta
  • opieka nad konsumentem, regularne wyjaśnianie zgłaszanych problemów
  • systematyczna ewaluacja jakości usług firmy
  • etyka, transparentność zasad i wartości
  • stworzenie możliwości komunikacji z konkretną osobą reprezentującą firmę, która rozpoznaje klienta i traktuje go indywidualnie
  • budowanie dobrych relacji i zaufania, opartego na otwartości, szczerości, uczciwości, etyce, spójności komunikacyjnej

 

Korzyści biznesowe z dialogu

 

  • usprawnienie procesów wewnętrznych w firmie
  • wzmacnianie relacji -> utrzymanie klienta -> wzrost sprzedaży
  • rozwój
  • konkurencyjność
  • standard na rynku, podnoszenie poprzeczki, samoregulacja
  • dobry wizerunek